Opłaty czynszowe

OPŁATY CZYNSZOWE powinny być wnoszone co miesiąc do ostatniego dnia miesiąca na wskazany nr rachunku lub w kasie Spółdzielni.

Bank Pekao SA:
66 1240 2757 1111 0000 4010 4399

Bank PKO BP:
53 1020 4939 0000 0602 0003 3241

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13.

Od niewpłaconych w terminie należności Spółdzielnia nalicza odsetki ustawowe za czas opóźnienia.

Kontakt

+48 15 872 03 58 adm-jsm@o2.pl

Numery wewnętrzne:
21 – Księgowość
22 – Prezes Zarządu
23 – Administracja
25 – Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
28 – Kasa

Administracja

+48 669 979 067 gzm-jsm@o2.pl

Godziny pracy spółdzielni

Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 15:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13

Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy spółdzielni

HYDRAULIK: tel.: +48 669 979 063
ELEKTRYK: tel.: +48 667 919 133

  • w dni robocze w godz. od 15:30 do 20:30
  • w soboty, niedziele, święta w godz. od 8:00 do 20:00
*W podanych wyżej godzinach usuwane są awarie nagłe i pilne, których nie można usunąć w najbliższym terminie pracy spółdzielni.

**Poza godzinami podanymi wyżej usuwane są poważne awarie zagrażające zdrowiu i życiu oraz awarie mogące powodować znaczne straty w mieniu.

UWAGA!!! Pracownicy nie świadczą usług napraw urządzeń, których naprawa leży po stronie mieszkańca (wymiana wężyków, naprawa spłuczki wc, udrożnienia kanalizacji do trójnika pionu kanalizacyjnego).

Od 23 kwietnia 2023 roku świadectwo charakterystyki energetycznej budynku jest obowiązkowe przy sprzedaży i wynajmie mieszkania.


Sporządzenie świadectwo charakterystyki energetycznej spoczywa na właścicielu mieszkania.


Na Spółdzielni spoczywa obowiązek udostepnienia niezbędnej dokumentacji technicznej do wykonania świadectwa.


W celu uzyskania dostępu/kopii dokumentacji technicznej należy zwrócić się z podaniem do Działu Administracji GZM Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Janowie Lubelskim drogą elektroniczną (e-mailową) lub poprzez złożenie podania w Biurze Spółdzielni.


Spółdzielnia w terminie do 14 dni roboczych udostępni kopię niezbędnych dokumentów lub przygotuje żądane informacje.