Opłaty czynszowe

OPŁATY CZYNSZOWE powinny być wnoszone co miesiąc do ostatniego dnia miesiąca na wskazany nr rachunku lub w kasie Spółdzielni.

Bank Pekao SA:
66 1240 2757 1111 0000 4010 4399

Bank PKO BP:
53 1020 4939 0000 0602 0003 3241

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13.

Od niewpłaconych w terminie należności Spółdzielnia nalicza odsetki ustawowe za czas opóźnienia.

Kontakt

+48 15 872 03 58 adm-jsm@o2.pl

Numery wewnętrzne:
21 – Księgowość
22 – Prezes Zarządu
23 – Administracja
25 – Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
28 – Kasa

Administracja

+48 669 979 067 gzm-jsm@o2.pl

Godziny pracy spółdzielni

Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 15:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13

Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy spółdzielni

HYDRAULIK: tel.: +48 669 979 063
ELEKTRYK: tel.: +48 667 919 133

  • w dni robocze w godz. od 15:30 do 20:30
  • w soboty, niedziele, święta w godz. od 8:00 do 20:00
*W podanych wyżej godzinach usuwane są awarie nagłe i pilne, których nie można usunąć w najbliższym terminie pracy spółdzielni.

**Poza godzinami podanymi wyżej usuwane są poważne awarie zagrażające zdrowiu i życiu oraz awarie mogące powodować znaczne straty w mieniu.

UWAGA!!! Pracownicy nie świadczą usług napraw urządzeń, których naprawa leży po stronie mieszkańca (wymiana wężyków, naprawa spłuczki wc, udrożnienia kanalizacji do trójnika pionu kanalizacyjnego).

Protokół nr 1/2025 z Posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej z dnia 09 stycznia 2025 r.

 

Obecni na posiedzeniu:

  1. Mariusz Tyra – Prezes Zarządu

  2. Lech Wójcik – Członek Zarządu

 

Porządek posiedzenia

  1. Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.

  2. Stwierdzenie utraty członkostwa.

  3. Stwierdzenie powstania członkostwa.

  4. Rozpatrzenie pism i podań.

  5. Bieżące zagadnienia Spółdzielni.

 

 

Ad. pkt 1.

 

Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 31 grudnia 2024 r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.

 

 

Ad. pkt 2.

 

- Ustało członkostwo osoby, która zbyła spółdzielcze – własnościowe prawo do lokalu przy ul. Armii Krajowej w Modliborzycach.

 

 

Ad. pkt 3.

 

- Powstało członkostwo osoby, która nabyła spółdzielcze – własnościowe prawo do lokalu z ul. Armii Krajowej w Modliborzycach.

 

 

Ad. pkt.4.

 

- Pan zam. w Janowie Lubelskim, ul. Wiejska w sprawie wyrażenia zgody przez Spółdzielnię na opomiarowanie zużycia ciepłej wody w kuchni. Zarząd zapoznał się. Decyzja pozytywna.

 

 

Ad. pkt.5.

 

- Do Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim zostały skierowane wnioski o nadanie klauzuli wykonalności w sprawie dłużników.

 

- Zarząd podpisał oświadczenie o wyborze Komornika dotyczące dłużnika.

 

- W dniu dzisiejszym Zarząd podpisał ponowne wezwanie do zapłaty dotyczące zadłużenia z tytułu najmu lokalu użytkowego oraz zadłużenia mieszkania.

 

- Zarząd podpisał wykaz Aktów Notarialnych dotyczących nabycia prawa odrębnej własności przez mieszkańców Spółdzielni. Wykaz zostanie przekazany do Urzędu Miasta.

 

- W dniu dzisiejszym Zarząd podpisał aneks przedłużający umowę najmu lokalu mieszkalnego przy ul. Jana Pawła II.

 

- Z firmą BUDIMEX Piotr Chmiel została zawarta umowa na wykonanie 40 m2 placu z kostki brukowej na działce zlokalizowanej przy ul. Armii Krajowej w Modliborzycach.

 

- Zarząd podpisał aneks do umowy dzierżawy z dnia 31.05.2024 r. z firmą ELKARGO Karol Siemczyk.

 

- Został przygotowany aneks do umowy najmu lokalu użytkowego dla firmy INVEST & PROJECT Paweł Szyszkowski.

 

- Dział Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi Spółdzielni zwrócił się z wnioskiem do Zarządu o wyrażenie zgody na zaprzestanie naliczania od 01.01.2025 r. opłat za wywóz odpadów komunalnych w lokalu przy ul. Jana Pawła II. Z informacji posiadanych przez dział GZM wynika, że w mieszkaniu nikt nie mieszka. Zarząd zapoznał się, decyzja pozytywna.

 

- W dniu dzisiejszym Zarząd podpisał informacje o wysokości zadłużenia mieszkańców poszczególnych klatek w budynkach Spółdzielni z tytułu czynszu na dzień 31.12.2024 r. Informacje zostaną umieszczone na tablicach ogłoszeń we wszystkich klatkach.

 

- Zarząd zapoznał się i podpisał Protokoły z rocznej kontroli stanu technicznego budynków Spółdzielni wykonanych przez firmę Michał Tomczyk z Lublina.

 

- W dniu dzisiejszym Zarząd zapoznał się z zestawieniem zadłużeń przedawnionych i nieściągalnych. Przyjęto do wiadomości.

 

- Dział GZM przygotował informację z prac wykonanych przez konserwatorów JSM w miesiącu grudniu 2024 r. Zarząd zapoznał się. Przyjęto do wiadomości.

 

- Z Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w dniu 08.01.2025 r. wpłynęła odpowiedz na pismo Spółdzielni z dnia 29.10.2024 r. dotyczące opracowanej przez PGKiM taryfy na ciepło z kotłowni gazowo-olejowej przy ul. 8 Września 19 oraz o zastosowaniu ustawy z 23.05.2024 r. o bonie energetycznym w sprawie ustalenia maksymalnej ceny dostawy ciepła obliczonej przez przedsiębiorstwo energetyczne dla danego systemu ciepłowniczego. Zarząd zapoznał się. Odpowiedz została przekazana do konsultacji do mecenasa.

 

Na tym protokół zakończono i podpisano.