Protokół nr 1/2025 z Posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej z dnia 09 stycznia 2025 r.
Obecni na posiedzeniu:
-
Mariusz Tyra – Prezes Zarządu
-
Lech Wójcik – Członek Zarządu
Porządek posiedzenia
-
Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.
-
Stwierdzenie utraty członkostwa.
-
Stwierdzenie powstania członkostwa.
-
Rozpatrzenie pism i podań.
-
Bieżące zagadnienia Spółdzielni.
Ad. pkt 1.
Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 31 grudnia 2024 r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.
Ad. pkt 2.
- Ustało członkostwo osoby, która zbyła spółdzielcze – własnościowe prawo do lokalu przy ul. Armii Krajowej w Modliborzycach.
Ad. pkt 3.
- Powstało członkostwo osoby, która nabyła spółdzielcze – własnościowe prawo do lokalu z ul. Armii Krajowej w Modliborzycach.
Ad. pkt.4.
- Pan zam. w Janowie Lubelskim, ul. Wiejska w sprawie wyrażenia zgody przez Spółdzielnię na opomiarowanie zużycia ciepłej wody w kuchni. Zarząd zapoznał się. Decyzja pozytywna.
Ad. pkt.5.
- Do Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim zostały skierowane wnioski o nadanie klauzuli wykonalności w sprawie dłużników.
- Zarząd podpisał oświadczenie o wyborze Komornika dotyczące dłużnika.
- W dniu dzisiejszym Zarząd podpisał ponowne wezwanie do zapłaty dotyczące zadłużenia z tytułu najmu lokalu użytkowego oraz zadłużenia mieszkania.
- Zarząd podpisał wykaz Aktów Notarialnych dotyczących nabycia prawa odrębnej własności przez mieszkańców Spółdzielni. Wykaz zostanie przekazany do Urzędu Miasta.
- W dniu dzisiejszym Zarząd podpisał aneks przedłużający umowę najmu lokalu mieszkalnego przy ul. Jana Pawła II.
- Z firmą BUDIMEX Piotr Chmiel została zawarta umowa na wykonanie 40 m2 placu z kostki brukowej na działce zlokalizowanej przy ul. Armii Krajowej w Modliborzycach.
- Zarząd podpisał aneks do umowy dzierżawy z dnia 31.05.2024 r. z firmą ELKARGO Karol Siemczyk.
- Został przygotowany aneks do umowy najmu lokalu użytkowego dla firmy INVEST & PROJECT Paweł Szyszkowski.
- Dział Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi Spółdzielni zwrócił się z wnioskiem do Zarządu o wyrażenie zgody na zaprzestanie naliczania od 01.01.2025 r. opłat za wywóz odpadów komunalnych w lokalu przy ul. Jana Pawła II. Z informacji posiadanych przez dział GZM wynika, że w mieszkaniu nikt nie mieszka. Zarząd zapoznał się, decyzja pozytywna.
- W dniu dzisiejszym Zarząd podpisał informacje o wysokości zadłużenia mieszkańców poszczególnych klatek w budynkach Spółdzielni z tytułu czynszu na dzień 31.12.2024 r. Informacje zostaną umieszczone na tablicach ogłoszeń we wszystkich klatkach.
- Zarząd zapoznał się i podpisał Protokoły z rocznej kontroli stanu technicznego budynków Spółdzielni wykonanych przez firmę Michał Tomczyk z Lublina.
- W dniu dzisiejszym Zarząd zapoznał się z zestawieniem zadłużeń przedawnionych i nieściągalnych. Przyjęto do wiadomości.
- Dział GZM przygotował informację z prac wykonanych przez konserwatorów JSM w miesiącu grudniu 2024 r. Zarząd zapoznał się. Przyjęto do wiadomości.
- Z Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w dniu 08.01.2025 r. wpłynęła odpowiedz na pismo Spółdzielni z dnia 29.10.2024 r. dotyczące opracowanej przez PGKiM taryfy na ciepło z kotłowni gazowo-olejowej przy ul. 8 Września 19 oraz o zastosowaniu ustawy z 23.05.2024 r. o bonie energetycznym w sprawie ustalenia maksymalnej ceny dostawy ciepła obliczonej przez przedsiębiorstwo energetyczne dla danego systemu ciepłowniczego. Zarząd zapoznał się. Odpowiedz została przekazana do konsultacji do mecenasa.
Na tym protokół zakończono i podpisano.