Protokół Nr 10/2025 z posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w dniu 04 kwietnia 2025 r.
Obecni na posiedzeniu:
- Mariusz Tyra - Prezes Zarządu
- Lech Wójcik- Członek Zarządu
Porządek posiedzenia:
- Zatwierdzenie protokółu z ostatniego posiedzenia.
- Bieżące zagadnienia Spółdzielni.
Ad. pkt 1
- Po dokładnym zapoznaniu się z protokołami z posiedzeń z dnia 21 marca 2025r. oraz 28 marca 2025r. Zarząd zatwierdza je bez uwag.
Ad. pkt 2
- Zarząd podpisał umowy z firmą Usługi Elektryczne Grzegorz Tomczyk z Kraśnika na wykonanie domofonów w budynku przy ul. 8 Września 15 klatka I i II.
- W dniu 04.04.2025 r. Zarząd podjął decyzję w sprawie terminu organizacji Walnego Zgromadzenia Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. WZ zostaje zwołane na dzień 26.06.2025 r. na godzinie 16:30 w Janowskim Ośrodku Kultury - sala konferencyjna na II piętrze.
- Pani zam. przy ul. Jagiellońskiej w Modliborzycach, w sprawie zawarcia umowy na dzierżawę gruntu zlokalizowanego pod garażem. Zarząd zapoznał się. Zostanie przygotowana umowa
- Zarząd podpisał Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL w sprawie udostępnienia nr PESEL zmarłego ostatnio zamieszkałego przy ul. Ochotników Węgierskich 1A. Celem udostępnienia nr PESEL jest przeprowadzenie postępowania sądowego o ustalenie spadku.
- Zarząd zapoznał się z ofertami na wykonanie naprawy i wymianę pionu instalacji elektrycznej w bloku przy ul. Jana Pawła II 15 – 4 klatki oraz ul. Jana Pawła II 17 – 3 klatki. Oferty wpłynęły z firmy Elkargo – Karol Siemczyk oraz VoltEdge Services – Adrian Jargieło. Zarząd zapoznał się. Decyzji nie podjęto.
Na tym protokół zakończono i podpisano.