Opłaty czynszowe

OPŁATY CZYNSZOWE powinny być wnoszone co miesiąc do ostatniego dnia miesiąca na wskazany nr rachunku lub w kasie Spółdzielni.

Bank Pekao SA:
66 1240 2757 1111 0000 4010 4399

Bank PKO BP:
53 1020 4939 0000 0602 0003 3241

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13.

Od niewpłaconych w terminie należności Spółdzielnia nalicza odsetki ustawowe za czas opóźnienia.

Kontakt

+48 15 872 03 58 adm-jsm@o2.pl

Numery wewnętrzne:
21 – Księgowość
22 – Prezes Zarządu
23 – Administracja
25 – Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
28 – Kasa

Administracja

+48 669 979 067 gzm-jsm@o2.pl

Godziny pracy spółdzielni

Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 15:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13

Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy spółdzielni

HYDRAULIK: tel.: +48 669 979 063
ELEKTRYK: tel.: +48 667 919 133

  • w dni robocze w godz. od 15:30 do 20:30
  • w soboty, niedziele, święta w godz. od 8:00 do 20:00
*W podanych wyżej godzinach usuwane są awarie nagłe i pilne, których nie można usunąć w najbliższym terminie pracy spółdzielni.

**Poza godzinami podanymi wyżej usuwane są poważne awarie zagrażające zdrowiu i życiu oraz awarie mogące powodować znaczne straty w mieniu.

UWAGA!!! Pracownicy nie świadczą usług napraw urządzeń, których naprawa leży po stronie mieszkańca (wymiana wężyków, naprawa spłuczki wc, udrożnienia kanalizacji do trójnika pionu kanalizacyjnego).

Protokół Nr 10/2025 z posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w dniu 04 kwietnia 2025 r.


Obecni na posiedzeniu:

  1. Mariusz Tyra - Prezes Zarządu
  2. Lech Wójcik- Członek Zarządu

Porządek posiedzenia:

  1. Zatwierdzenie protokółu z ostatniego posiedzenia.
  2. Bieżące zagadnienia Spółdzielni.

Ad. pkt 1

  • Po dokładnym zapoznaniu się z protokołami z posiedzeń z dnia 21 marca 2025r. oraz 28 marca 2025r. Zarząd zatwierdza je bez uwag.

Ad. pkt 2

  • Zarząd podpisał umowy z firmą Usługi Elektryczne Grzegorz Tomczyk z Kraśnika na wykonanie domofonów w budynku przy ul. 8 Września 15 klatka I i II.
  • W dniu 04.04.2025 r. Zarząd podjął decyzję w sprawie terminu organizacji Walnego Zgromadzenia Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. WZ zostaje zwołane na dzień 26.06.2025 r. na godzinie 16:30 w Janowskim Ośrodku Kultury - sala konferencyjna na II piętrze.
  • Pani zam. przy ul. Jagiellońskiej w Modliborzycach, w sprawie zawarcia umowy na dzierżawę gruntu zlokalizowanego pod garażem. Zarząd zapoznał się. Zostanie przygotowana umowa
  • Zarząd podpisał Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL w sprawie udostępnienia nr PESEL zmarłego ostatnio zamieszkałego przy ul. Ochotników Węgierskich 1A. Celem udostępnienia nr PESEL jest przeprowadzenie postępowania sądowego o ustalenie spadku.
  • Zarząd zapoznał się z ofertami na wykonanie naprawy i wymianę pionu instalacji elektrycznej w bloku przy ul. Jana Pawła II 15 – 4 klatki oraz ul. Jana Pawła II 17 – 3 klatki. Oferty wpłynęły z firmy Elkargo – Karol Siemczyk oraz VoltEdge Services – Adrian Jargieło. Zarząd zapoznał się. Decyzji nie podjęto.

Na tym protokół zakończono i podpisano.