Opłaty czynszowe

OPŁATY CZYNSZOWE powinny być wnoszone co miesiąc do ostatniego dnia miesiąca na wskazany nr rachunku lub w kasie Spółdzielni.

Bank Pekao SA:
66 1240 2757 1111 0000 4010 4399

Bank PKO BP:
53 1020 4939 0000 0602 0003 3241

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13.

Od niewpłaconych w terminie należności Spółdzielnia nalicza odsetki ustawowe za czas opóźnienia.

Kontakt

+48 15 872 03 58 adm-jsm@o2.pl

Numery wewnętrzne:
21 – Księgowość
22 – Prezes Zarządu
23 – Administracja
25 – Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
28 – Kasa

Administracja

+48 669 979 067 gzm-jsm@o2.pl

Godziny pracy spółdzielni

Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 15:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13

Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy spółdzielni

HYDRAULIK: tel.: +48 669 979 063
ELEKTRYK: tel.: +48 667 919 133

  • w dni robocze w godz. od 15:30 do 20:30
  • w soboty, niedziele, święta w godz. od 8:00 do 20:00
*W podanych wyżej godzinach usuwane są awarie nagłe i pilne, których nie można usunąć w najbliższym terminie pracy spółdzielni.

**Poza godzinami podanymi wyżej usuwane są poważne awarie zagrażające zdrowiu i życiu oraz awarie mogące powodować znaczne straty w mieniu.

UWAGA!!! Pracownicy nie świadczą usług napraw urządzeń, których naprawa leży po stronie mieszkańca (wymiana wężyków, naprawa spłuczki wc, udrożnienia kanalizacji do trójnika pionu kanalizacyjnego).

Protokół Nr 13/2025 z posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w dniu 06 czerwca 2025 r.


Obecni na posiedzeniu:

  1. Mariusz Tyra - Prezes Zarządu
  2. Stefan Kulak - Członek Zarządu

Porządek posiedzenia:

  1. Zatwierdzenie protokółu z ostatniego posiedzenia.
  2. Bieżące zagadnienia Spółdzielni.

Ad. pkt 1

  • Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 27 maja 2025r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.

Ad. pkt 2

  • Zarząd podpisał wezwania do zapłaty zaległości na dzień 31.05.2025 roku, zostały również podpisane wezwania za zaległości z tytułu umów na dzierżawę gruntu pod garażami oraz wezwania ostateczne – przedsądowe.
  • Oferta firmy Usługi Dekarsko – Ciesielskie Jarosław Dzierwanowski z Janowa Lubelskiego na przegląd i konserwację dachów w zasobach Spółdzielni na kwotę 1,90 zł/m2 netto. Zarząd zapoznał się. Przyjęto do wiadomości. Przeglądy dachów zostaną ujęte w planie remontów na 2025 rok.
  • Oferta firmy Polenergia na energię elektryczną w stałej cenie „Taryfa C”. Zarząd zapoznał się.
  • Pismo w sprawie zakupu części działki nr 3970/8 będącej w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni. Zarząd zapoznał się. W dniu 06.06. 2025 r. odbędzie się spotkanie przedstawiciela dewelopera Pani Sylwii Papierz oraz Prezesa Zarządu na terenie w/w działki.
  • Pismo mieszkańca zam. w Janowie Lubelskim ul. 8 Września 19 w sprawie zawarcia umowy na dzierżawę gruntu zlokalizowanego pod garażem.
  • Zarząd zapoznał się z pismem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Janowie Lubelskim w sprawie potencjalnego zagrożenia zdrowotnego wynikającego z obecności w instalacji ciepłej wody użytkowej bakterii Legionella oraz działań zapobiegających namnażaniu się bakterii. Przyjęto do wiadomości. Pismo skierowano do działu GZM.
  • Zarząd zapoznał się z informacją Urzędu Regulacji Energetyki w sprawie nowej taryfy na sprzedaż gazu dla PGNiG Obrót Detaliczny. Od 01.07.2025 r cena gazu w taryfie spada o 14,8 procent. Obecnie cena gazu ziemnego dla odbiorców w gospodarstwach domowych oraz niektórych kategorii odbiorców będących podmiotami realizującymi zadania z zakresu użyteczności publicznej wynosi 239,18 zł/MWh natomiast od 1 lipca wyniesie 204,26 zł/MWh. Przyjęto do wiadomości. Skierowano do działu GZM.
  • Pismo mieszkańca zam. w Janowie Lubelskim ul. Wiejska 28 w sprawie montażu klamek antywłamaniowych na klatce schodowej w budynku 28 przy ul. Wiejskiej. Przyjęto do wiadomości. Zostanie przygotowana odpowiedz wyjaśniająca.

Na tym protokół zakończono i podpisano.