Opłaty czynszowe

OPŁATY CZYNSZOWE powinny być wnoszone co miesiąc do ostatniego dnia miesiąca na wskazany nr rachunku lub w kasie Spółdzielni.

Bank Pekao SA:
66 1240 2757 1111 0000 4010 4399

Bank PKO BP:
53 1020 4939 0000 0602 0003 3241

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13.

Od niewpłaconych w terminie należności Spółdzielnia nalicza odsetki ustawowe za czas opóźnienia.

Kontakt

+48 15 872 03 58 adm-jsm@o2.pl

Numery wewnętrzne:
21 – Księgowość
22 – Prezes Zarządu
23 – Administracja
25 – Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
28 – Kasa

Administracja

+48 669 979 067 gzm-jsm@o2.pl

Godziny pracy spółdzielni

Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 15:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13

Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy spółdzielni

HYDRAULIK: tel.: +48 669 979 063
ELEKTRYK: tel.: +48 667 919 133

  • w dni robocze w godz. od 15:30 do 20:30
  • w soboty, niedziele, święta w godz. od 8:00 do 20:00
*W podanych wyżej godzinach usuwane są awarie nagłe i pilne, których nie można usunąć w najbliższym terminie pracy spółdzielni.

**Poza godzinami podanymi wyżej usuwane są poważne awarie zagrażające zdrowiu i życiu oraz awarie mogące powodować znaczne straty w mieniu.

UWAGA!!! Pracownicy nie świadczą usług napraw urządzeń, których naprawa leży po stronie mieszkańca (wymiana wężyków, naprawa spłuczki wc, udrożnienia kanalizacji do trójnika pionu kanalizacyjnego).

Protokół Nr 16/2025 z posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w dniu 04 lipca 2025 r.


Obecni na posiedzeniu:

  1. Mariusz Tyra - Prezes Zarządu
  2. Stefan Kulak - Członek Zarządu

Porządek posiedzenia:

  1. Zatwierdzenie protokółu z ostatniego posiedzenia.
  2. Bieżące zagadnienia Spółdzielni.

Ad. pkt 1

  • Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 27 czerwca 2025r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.

Ad. pkt 2

  • Informacja z Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim w sprawie opinii co do zgodności planowanej inwestycji polegającej na umieszczeniu szlabanu, celem ograniczenia wjazdu na parking zlokalizowany na działce przy ul. Jana Pawła II. Zarząd zapoznał się. Potrzebne będzie stanowisko Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Za sprawę odpowiedzialny Pan Paweł Molicki Inspektor ds. GZM.
  • Pismo mieszkańca zam. w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza w sprawie wykonania gniazda zewnętrznego do ładowania wózka inwalidzkiego. Decyzja pozytywna. Pismo skierowano do działu GZM.
  • Pismo mieszkańca zam. w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza w sprawie zawarcia umowy na dzierżawę gruntu zlokalizowanego pod garażem. Umowa dzierżawy została przygotowana.
  • Zarząd podpisał aneks do umowy nr 18/2024 na serwis instalacji domofonowych z firmą Usługi Elektryczne Grzegorz Tomczyk z Kraśnika.
  • Zarząd podpisał aneks do umowy dzierżawy z firmą ELKARGO Karol Siemczyk. Umowa dzierżawy zostaje przedłużona do 31.05.2027 roku.

Na tym protokół zakończono i podpisano.