Opłaty czynszowe

OPŁATY CZYNSZOWE powinny być wnoszone co miesiąc do ostatniego dnia miesiąca na wskazany nr rachunku lub w kasie Spółdzielni.

Bank Pekao SA:
66 1240 2757 1111 0000 4010 4399

Bank PKO BP:
53 1020 4939 0000 0602 0003 3241

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13.

Od niewpłaconych w terminie należności Spółdzielnia nalicza odsetki ustawowe za czas opóźnienia.

Kontakt

+48 15 872 03 58 adm-jsm@o2.pl

Numery wewnętrzne:
21 – Księgowość
22 – Prezes Zarządu
23 – Administracja
25 – Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
28 – Kasa

Administracja

+48 669 979 067 gzm-jsm@o2.pl

Godziny pracy spółdzielni

Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 15:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13

Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy spółdzielni

HYDRAULIK: tel.: +48 669 979 063
ELEKTRYK: tel.: +48 667 919 133

  • w dni robocze w godz. od 15:30 do 20:30
  • w soboty, niedziele, święta w godz. od 8:00 do 20:00
*W podanych wyżej godzinach usuwane są awarie nagłe i pilne, których nie można usunąć w najbliższym terminie pracy spółdzielni.

**Poza godzinami podanymi wyżej usuwane są poważne awarie zagrażające zdrowiu i życiu oraz awarie mogące powodować znaczne straty w mieniu.

UWAGA!!! Pracownicy nie świadczą usług napraw urządzeń, których naprawa leży po stronie mieszkańca (wymiana wężyków, naprawa spłuczki wc, udrożnienia kanalizacji do trójnika pionu kanalizacyjnego).

Protokół Nr 18/2025 z posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w dniu 11 lipca 2025 r.


Obecni na posiedzeniu:

  1. Mariusz Tyra - Prezes Zarządu
  2. Lech Wójcik - Członek Zarządu
  3. Stefan Kulak - Członek Zarządu

Porządek posiedzenia:

  1. Zatwierdzenie protokółu z ostatniego posiedzenia.
  2. Bieżące zagadnienia Spółdzielni.

Ad. pkt 1

  • Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 04 lipca 2025r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.

Ad. pkt 2

  • Podpisano dwa wnioski do Komornika Sądowego o wszczęcie egzekucji - dotyczące dłużników zamieszkałych w budynku przy ul. 8 Września 11 oraz ul. Ochotników Węgierskich 1A w Janowie Lubelskim.
  • Na klatkach schodowych we wszystkich blokach Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej zostały umieszczone wykazy z informacją o zaległościach w opłatach czynszu, mieszkańców każdej klatki w bloku. Stan zaległości jest na dzień 30 czerwca 2025 roku.
  • W związku ze śmiercią Pana zam. ul. Jana Pawła II 17, który miał być przyszłym właścicielem garażu przy ul. Wiejskiej oraz rezygnacją żony z zakupu garażu została wyłoniona kolejna osoba z listy chętnych zam. przy ul. 8 Września 13 w Janowie Lubelskim.
  • Podpisano wniosek o zmianę nazwy Spółdzielni w księdze wieczystej nr ZA1J/00051553/6, działka o numerze ewidencyjnym 3970/8 ze Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko – Własnościowej na Janowską Spółdzielnię Mieszkaniową. Wniosek zostanie złożony w Sądzie Rejonowym w Janowie Lubelskim IV Wydział Ksiąg Wieczystych.
  • Podpisano wniosek do Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim o wyrażenie zgody na podział nieruchomości nr 3970/8, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr ZA1J/00051553/6. Podział działki ma na celu wydzielenie części przeznaczonej do sprzedaży na cele budownictwa mieszkaniowego – budynków wielorodzinnych.

Na tym protokół zakończono i podpisano.