Opłaty czynszowe

OPŁATY CZYNSZOWE powinny być wnoszone co miesiąc do ostatniego dnia miesiąca na wskazany nr rachunku lub w kasie Spółdzielni.

Bank Pekao SA:
66 1240 2757 1111 0000 4010 4399

Bank PKO BP:
53 1020 4939 0000 0602 0003 3241

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13.

Od niewpłaconych w terminie należności Spółdzielnia nalicza odsetki ustawowe za czas opóźnienia.

Kontakt

+48 15 872 03 58 adm-jsm@o2.pl

Numery wewnętrzne:
21 – Księgowość
22 – Prezes Zarządu
23 – Administracja
25 – Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
28 – Kasa

Administracja

+48 669 979 067 gzm-jsm@o2.pl

Godziny pracy spółdzielni

Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 15:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13

Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy spółdzielni

HYDRAULIK: tel.: +48 669 979 063
ELEKTRYK: tel.: +48 667 919 133

  • w dni robocze w godz. od 15:30 do 20:30
  • w soboty, niedziele, święta w godz. od 8:00 do 20:00
*W podanych wyżej godzinach usuwane są awarie nagłe i pilne, których nie można usunąć w najbliższym terminie pracy spółdzielni.

**Poza godzinami podanymi wyżej usuwane są poważne awarie zagrażające zdrowiu i życiu oraz awarie mogące powodować znaczne straty w mieniu.

UWAGA!!! Pracownicy nie świadczą usług napraw urządzeń, których naprawa leży po stronie mieszkańca (wymiana wężyków, naprawa spłuczki wc, udrożnienia kanalizacji do trójnika pionu kanalizacyjnego).

Protokół Nr 19/2025 z posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w dniu 25 lipca 2025 r.


Obecni na posiedzeniu:

  1. Mariusz Tyra - Prezes Zarządu
  2. Stefan Kulak - Członek Zarządu

Porządek posiedzenia:

  1. Zatwierdzenie protokółu z ostatniego posiedzenia.
  2. Bieżące zagadnienia Spółdzielni.

Ad. pkt 1

  • Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 18 lipca 2025r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.

Ad. pkt 2

  • Zarząd zapoznał się z ofertą Z.U.H. PROFI-TECH Grzegorz Wójcik na przegląd kotłowni Spółdzielni przy ul. Wiejskiej oraz ul. Ochotników Węgierskich 1A. Decyzja pozytywna. Ofertę skierowano do działu GZM.
  • Podpisano umowę z Jarosławem Dzierwanowskim Usługi Dekarsko-Ciesielskie na remont trzech kominów na budynku przy ul. Ochotników Węgierskich 1A/1 oraz jednego komina na budynku przy ul. Ochotników Węgierskich 1A/3 w Janowie Lubelskim.
  • Zarząd zapoznał się z informacją z banku Gospodarstwa Krajowego Biuro Funduszu Termomodernizacji i Remontów w sprawie braku możliwości przedłużenia terminu do końca 2026 roku, na wykonanie paneli fotowoltaicznych na kotłowni przy ul. Wiejskiej 28. Zgodnie z informacją przedsięwzięcie OZE powinno zakończyć się nie później niż 31.08.2026 r. W związku z powyższym Zarząd wystosował kolejny wniosek o przedłużenie terminu realizacji przedsięwzięcia do 31.08. 2026 roku.
  • Zarząd zapoznał się z ofertą firmy Pana Piotra Chmiela na wyburzenie podestu betonowego i wykonanie schodów z kostki brukowej przed wejściem do klatki budynku nr 9 przy ul. 8 Września. Skierowano do działu GZM. Umowa zostanie przygotowana po zatwierdzeniu planu remontów na 2025 rok przez Radę Nadzorczą JSM.
  • Zarząd zapoznał się z ofertą firmy VoltEdge Services – Adrian Jargieło na montaż klimatyzacji w biurze Spółdzielni. Decyzji nie podjęto.
  • Pisma mieszkańca zam. w Janowie Lubelskim przy ul. Wiejskiej 28 w sprawie przywrócenia wysokiego stojaka rowerowego oraz braku odpowiedzi na zgłoszenia dotyczące zalania sufitu. Na oba pisma została udzielona odpowiedz wyjaśniająca.

Na tym protokół zakończono i podpisano.