Opłaty czynszowe

OPŁATY CZYNSZOWE powinny być wnoszone co miesiąc do ostatniego dnia miesiąca na wskazany nr rachunku lub w kasie Spółdzielni.

Bank Pekao SA:
66 1240 2757 1111 0000 4010 4399

Bank PKO BP:
53 1020 4939 0000 0602 0003 3241

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13.

Od niewpłaconych w terminie należności Spółdzielnia nalicza odsetki ustawowe za czas opóźnienia.

Kontakt

+48 15 872 03 58 adm-jsm@o2.pl

Numery wewnętrzne:
21 – Księgowość
22 – Prezes Zarządu
23 – Administracja
25 – Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
28 – Kasa

Administracja

+48 669 979 067 gzm-jsm@o2.pl

Godziny pracy spółdzielni

Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 15:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13

Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy spółdzielni

HYDRAULIK: tel.: +48 669 979 063
ELEKTRYK: tel.: +48 667 919 133

  • w dni robocze w godz. od 15:30 do 20:30
  • w soboty, niedziele, święta w godz. od 8:00 do 20:00
*W podanych wyżej godzinach usuwane są awarie nagłe i pilne, których nie można usunąć w najbliższym terminie pracy spółdzielni.

**Poza godzinami podanymi wyżej usuwane są poważne awarie zagrażające zdrowiu i życiu oraz awarie mogące powodować znaczne straty w mieniu.

UWAGA!!! Pracownicy nie świadczą usług napraw urządzeń, których naprawa leży po stronie mieszkańca (wymiana wężyków, naprawa spłuczki wc, udrożnienia kanalizacji do trójnika pionu kanalizacyjnego).

Protokół nr 2/2025 z Posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej z dnia 21 stycznia 2025 r.

 

Obecni na posiedzeniu:

  1. Mariusz Tyra – Prezes Zarządu

  2. Lech Wójcik – Członek Zarządu

 

Porządek posiedzenia

  1. Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.

  2. Bieżące zagadnienia Spółdzielni.

 

 

Ad. pkt 1.

 

Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 9 stycznia 2025 r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.

 

 

Ad. pkt 2.

 

- Zarząd zapoznał się z ofertami firmy ubezpieczeniowej UNIQA na ubezpieczenie OC zasobów Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Została podpisana polisa na okres od 21.01.2025 r. do 20.01.2026 r. Łączna składka za ubezpieczenie wynosi 37 343,00 zł, płatna w czterech ratach.

 

- W dniu dzisiejszym Zarząd podpisał wezwanie do zapłaty.

 

- Wpłynęła oferta z VoltEdge Services Adrian Jargieło na wykonanie monitoringu składowiska odpadów przy ul. Wiejskiej od strony szkoły zawodowej oraz oświetlenia przy ul. Ochotników Węgierskich. Zarząd zapoznał się. Rezygnujemy z montażu monitoringu natomiast zostanie wykonane oświetlenie na ul. Ochotników Węgierskich przy budynku segment nr 3 i 4. Ofertę skierowano do działu GZM.

 

- Regionalny Związek Rewizyjny Spółdzielni Mieszkaniowych w Lublinie przesłał informację z Walnego Zgromadzenia, które dokonało zmian w systemie finansowania przeprowadzanych lustracji w ramach składki członkowskiej. Przyjęto do wiadomości. Informacja zostanie przekazana do działu księgowości.

 

- W dniu 20.01.2025 r. ze Starostwa w Janowie Lubelskim wpłynęło postanowienie dotyczące wydania pozwolenia na budowę 25 garaży samochodowych przy ul. Wiejskiej. Przyjęto do wiadomości.

 

- Zarząd zapoznał się z zestawieniem zadłużeń przedawnionych i nieściągalnych w lokalach mieszkalnych oraz użytkowych. Należy skierować wniosek do Rady Nadzorczej w celu zgody na odpisanie w koszty.

 

- Zarząd zapoznał się również z zestawieniem zadłużeń mieszkańców z tytułu czynszu na dzień 31.12.2024 roku. Przyjęto do wiadomości.

 

- Dział GZM Spółdzielni przygotował informację dotyczącą zaleceń po rocznych przeglądach budowlanych z podziałem na typy prac i stopień ich pilności. Zarząd zapoznał się. Przyjęto do wiadomości. Prace najpilniejsze będą wykonywane od początku 2025 roku.

 

 

Na tym protokół zakończono i podpisano.