Obecni na posiedzeniu:
- Mariusz Tyra – Prezes Zarządu
- Lech Wójcik – Członek Zarządu
Porządek posiedzenia
- Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.
- Stwierdzenie ustania członkostwa.
- Bieżące zagadnienia Spółdzielni.
Ad. pkt 1.
- Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 6, 18 i 23 grudnia 2024 r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.
Ad. pkt 2.
- Ustało członkostwo osoby, która zbyła prawo odrębnej własności do lokalu mieszkalnego przy ul. Wiejskiej w Janowie Lubelskim.
Ad. pkt 3.
- Zarząd zapoznał się z ofertą firmy Z.U.H. PROFI-TECH Grzegorz Wójcik dotyczącą obsługi kotłowni Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Decyzja pozytywna. Ofertę skierowano do działu GZM w celu przygotowania umowy.
- W dniu dzisiejszym Zarząd zapoznał się z odpowiedzią zastępcy Burmistrza Janowa Lubelskiego Pana Czesława Krzysztonia na drugie z pism Spółdzielni w sprawie wyznaczenia przejścia do kontenera na odpady komunalne pomiędzy budynkiem Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jana Pawła II 6 a budynkiem Starostwa Powiatowego oraz Banku Pekao S.A.
- Zarząd wystosował pismo do Pana zam. ul. 8 Września w którym wzywa do usunięcia daszku nad balkonem w związku z zaleceniami z rocznej kontroli stanu technicznego budynków.
- W dniu dzisiejszym Zarząd podpisał aneks do umowy na wynajem lokalu użytkowego od Spółdzielni na 2025 rok.
- Zarząd zapoznał się z ofertami na roboty brukarskie pod kontener na odpady komunalne w Modliborzycach. Została wybrana oferta Pana Piotra Chmiela. Za sprawę odpowiedzialny Inspektor GZM.
- Pan zam. w Janowie Lubelskim ul. Ochotników Węgierskich w sprawie awarii drzwi wejściowych do budynku. Szczegółowe wyjaśnienia zostały udzielone przez dział GZM Spółdzielni. Zarząd zapoznał się. Pismo skierowane do działu GZM w celu monitorowania terminu i montażu zamówionych drzwi.
Na tym protokół zakończono i podpisano.