Opłaty czynszowe

OPŁATY CZYNSZOWE powinny być wnoszone co miesiąc do ostatniego dnia miesiąca na wskazany nr rachunku lub w kasie Spółdzielni.

Bank Pekao SA:
66 1240 2757 1111 0000 4010 4399

Bank PKO BP:
53 1020 4939 0000 0602 0003 3241

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13.

Od niewpłaconych w terminie należności Spółdzielnia nalicza odsetki ustawowe za czas opóźnienia.

Kontakt

+48 15 872 03 58 adm-jsm@o2.pl

Numery wewnętrzne:
21 – Księgowość
22 – Prezes Zarządu
23 – Administracja
25 – Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
28 – Kasa

Administracja

+48 669 979 067 gzm-jsm@o2.pl

Godziny pracy spółdzielni

Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 15:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13

Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy spółdzielni

HYDRAULIK: tel.: +48 669 979 063
ELEKTRYK: tel.: +48 667 919 133

  • w dni robocze w godz. od 15:30 do 20:30
  • w soboty, niedziele, święta w godz. od 8:00 do 20:00
*W podanych wyżej godzinach usuwane są awarie nagłe i pilne, których nie można usunąć w najbliższym terminie pracy spółdzielni.

**Poza godzinami podanymi wyżej usuwane są poważne awarie zagrażające zdrowiu i życiu oraz awarie mogące powodować znaczne straty w mieniu.

UWAGA!!! Pracownicy nie świadczą usług napraw urządzeń, których naprawa leży po stronie mieszkańca (wymiana wężyków, naprawa spłuczki wc, udrożnienia kanalizacji do trójnika pionu kanalizacyjnego).

Obecni na posiedzeniu:

  1. Mariusz Tyra – Prezes Zarządu
  2. Lech Wójcik – Członek Zarządu

Porządek posiedzenia

  1. Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.
  2. Stwierdzenie ustania członkostwa.
  3. Bieżące zagadnienia Spółdzielni.

Ad. pkt 1.

  • Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 6, 18 i 23 grudnia 2024 r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.

Ad. pkt 2.

  • Ustało członkostwo osoby, która zbyła prawo odrębnej własności do lokalu mieszkalnego przy ul. Wiejskiej w Janowie Lubelskim.

Ad. pkt 3.

  • Zarząd zapoznał się z ofertą firmy Z.U.H. PROFI-TECH Grzegorz Wójcik dotyczącą obsługi kotłowni Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Decyzja pozytywna. Ofertę skierowano do działu GZM w celu przygotowania umowy.
  • W dniu dzisiejszym Zarząd zapoznał się z odpowiedzią zastępcy Burmistrza Janowa Lubelskiego Pana Czesława Krzysztonia na drugie z pism Spółdzielni w sprawie wyznaczenia przejścia do kontenera na odpady komunalne pomiędzy budynkiem Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jana Pawła II 6 a budynkiem Starostwa Powiatowego oraz Banku Pekao S.A.
  • Zarząd wystosował pismo do Pana zam. ul. 8 Września w którym wzywa do usunięcia daszku nad balkonem w związku z zaleceniami z rocznej kontroli stanu technicznego budynków.
  • W dniu dzisiejszym Zarząd podpisał aneks do umowy na wynajem lokalu użytkowego od Spółdzielni na 2025 rok.
  • Zarząd zapoznał się z ofertami na roboty brukarskie pod kontener na odpady komunalne w Modliborzycach. Została wybrana oferta Pana Piotra Chmiela. Za sprawę odpowiedzialny Inspektor GZM.
  • Pan zam. w Janowie Lubelskim ul. Ochotników Węgierskich w sprawie awarii drzwi wejściowych do budynku. Szczegółowe wyjaśnienia zostały udzielone przez dział GZM Spółdzielni. Zarząd zapoznał się. Pismo skierowane do działu GZM w celu monitorowania terminu i montażu zamówionych drzwi.

Na tym protokół zakończono i podpisano.