Opłaty czynszowe

OPŁATY CZYNSZOWE powinny być wnoszone co miesiąc do ostatniego dnia miesiąca na wskazany nr rachunku lub w kasie Spółdzielni.

Bank Pekao SA:
66 1240 2757 1111 0000 4010 4399

Bank PKO BP:
53 1020 4939 0000 0602 0003 3241

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13.

Od niewpłaconych w terminie należności Spółdzielnia nalicza odsetki ustawowe za czas opóźnienia.

Kontakt

+48 15 872 03 58 adm-jsm@o2.pl

Numery wewnętrzne:
21 – Księgowość
22 – Prezes Zarządu
23 – Administracja
25 – Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
28 – Kasa

Administracja

+48 669 979 067 gzm-jsm@o2.pl

Godziny pracy spółdzielni

Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 15:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13

Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy spółdzielni

HYDRAULIK: tel.: +48 669 979 063
ELEKTRYK: tel.: +48 667 919 133

  • w dni robocze w godz. od 15:30 do 20:30
  • w soboty, niedziele, święta w godz. od 8:00 do 20:00
*W podanych wyżej godzinach usuwane są awarie nagłe i pilne, których nie można usunąć w najbliższym terminie pracy spółdzielni.

**Poza godzinami podanymi wyżej usuwane są poważne awarie zagrażające zdrowiu i życiu oraz awarie mogące powodować znaczne straty w mieniu.

UWAGA!!! Pracownicy nie świadczą usług napraw urządzeń, których naprawa leży po stronie mieszkańca (wymiana wężyków, naprawa spłuczki wc, udrożnienia kanalizacji do trójnika pionu kanalizacyjnego).

Protokół Nr 26/2025 z posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w dniu 05 i 17 listopada 2025 r.


Obecni na posiedzeniu:

  1. Mariusz Tyra - Prezes Zarządu
  2. Lech Wójcik - Członek Zarządu

Porządek posiedzenia:

  1. Zatwierdzenie protokółu z ostatniego posiedzenia.
  2. Sprawy członkowsko - mieszkaniowe.
  3. Bieżące zagadnienia Spółdzielni.

Ad. pkt 1

  • Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 24 października i 04 listopada 2025r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.

Ad. pkt 2

  • Nabycie spółdzielczego – własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego przy ul. Wiejskiej 22 w Janowie Lubelskim Aktem Notarialnym z dnia 03.11.2025 r. Powstanie członkostwa jednej osoby w związku z nabyciem spółdzielczego – własnościowego prawa do lokalu.
  • Zbycie spółdzielczego – własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego przy ul. Wiejskiej 22 w Janowie Lubelskim Aktem Notarialnym z dnia 03.11.2025 r. Ustanie członkostwa jednej osoby w związku ze zbyciem spółdzielczego – własnościowego prawa do lokalu.

    Przyjęto do wiadomości i skierowano działom NC, NZ, NF celem naniesienia aktualnych zmian.

Ad. pkt 3

  • Zarząd zapoznał się z zawiadomieniem Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim o posiedzeniu Sądu w sprawie o rozgraniczenie.
  • Zarząd podpisał wezwania do zapłaty wystawione na dzień 31.10.2025 r. skierowane do dłużników Spółdzielni z ul. 8 Września 11 i 13.
  • Zarząd podpisał umowę z firmą BUDOMEX Piotr Chmiel na przygotowanie terenu pod budowę 25 garaży blaszanych jednostanowiskowych zlokalizowanych na działce nr 3970/8.
  • Zarząd zwrócił się z wnioskiem do Komornika Sądowego Agnieszki Latawiec o dokonanie doręczenia pisma procesowego dłużnikowi zamieszkałemu przy ul. 8 Września 13 zgodnie z zobowiązaniem Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim.
  • Zarząd zapoznał się z informacją Banku Gospodarstwa Krajowego w sprawie grantu OZE o zakończeniu przedsięwzięcia do 31 sierpnia 2026 roku.
  • Pismo mieszkańca zam. w Janowie Lubelskim ul. Jana Pawła II 17 w sprawie rozliczenia centralnego ogrzewania dotyczącego lokalu pod adresem Jana Pawła II 13. Zarząd zapoznał się. Odpowiedz zostanie przygotowana.

Na tym protokół zakończono i podpisano.