Protokół nr 5/2025 z Posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej z dnia 28 lutego 2025 r.
Obecni na posiedzeniu:
-
Mariusz Tyra – Prezes Zarządu
-
Lech Wójcik – Członek Zarządu
Porządek posiedzenia
-
Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.
-
Stwierdzenie utraty członkostwa.
-
Stwierdzenie powstania członkostwa.
-
Rozpatrzenie pism i podań.
-
Bieżące zagadnienia Spółdzielni.
Ad. pkt 1.
Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 14 lutego 2025 r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.
Ad. pkt 2.
- Ustało członkostwo osoby, która zbyła spółdzielcze – własnościowe prawa do lokali przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza w Janowie Lubelskim.
Ad. pkt 3.
- Powstało członkostwo osoby, która nabyła spółdzielcze – własnościowe prawo do lokalu przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza w Janowie Lubelskim.
Ad. pkt.4.
- Pani zam. w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza w sprawie wypłaty nadpłaconego czynszu w związku ze sprzedażą mieszkania. Zarząd zapoznał się. Decyzja pozytywna.
Ad. pkt.5.
- W dniu 26.02.2025 r. wpłynęły do Spółdzielni z Polskiej Spółki Gazownictwa w Lublinie – Warunki przyłączenia do sieci gazowej dla budynków przy ul. Jana Pawła II 11, 13, 15, 17 oraz 8 Września 7, 9, 11, 13a, 13b, 15, 17, 19. Zarząd zapoznał się. Przyjęto do wiadomości.
- Zarząd zapoznał się z ofertą firmy Usługi Dekarsko-Ciesielskie Jarosław Dzierwanowski na naprawę rury spustowej w budynku 8 Września 15 przy drugiej i trzeciej klatce od strony wejść do budynku. Zarząd zapoznał się. Decyzja pozytywna. Oferta skierowana do działu GZM.
- W dniu 26.02.2025 r. z Urzędu Regulacji Energetyki do Spółdzielni wpłynęła informacja w sprawie rozliczania kosztów ciepła. Z pisma wynika, że Prezes Urzędu Regulacji Energetyki podjął czynności wyjaśniające w postaci skierowania do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Janowie Lubelskim wezwania do złożenia wyjaśnień. Zarząd zapoznał się. Przyjęto do wiadomości i skierowano do działu GZM.
- W związku z wejściem w życie z dniem 01 stycznia 2025 r. unijnej dyrektywy o gospodarce odpadami zostało wystosowane pismo do Burmistrza Janowa Lubelskiego w sprawie udzielenia informacji dotyczącej sposobu wyrzucania odzieży i tekstyliów, które nie nadają się do przekazania dalej. Informacje te potrzebne są do informowania naszych mieszkańców o nowym obowiązku segregowania odpadów komunalnych.
- Zarząd Spółdzielni zwraca się do Starostwa w Janowie Lubelskim z prośbą o posprzątanie zalegających śmieci na działce o numerze ewidencyjnym 2457/2 obok ronda ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza.
- Do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Janowie Lubelskim Zarząd wystosował pismo w sprawie posprzątania zalegających odpadów komunalnych przy dzwonach na odpady segregowane obok budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Wojska Polskiego 2 oraz terenu wokół kotłowni przy ul. 8 Września 19.
- Zarząd JSM zwraca się z prośbą do PGKiM sp. z o.o. o podanie przyczyn awarii sieci wodociągowej na ul. Wiejskiej w Janowie Lubelskim w dniach 11 i 25 lutego 2025 roku, której efektem było wielogodzinne wstrzymanie dostaw wody dla mieszkańców Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
Na tym protokół zakończono i podpisano.