Opłaty czynszowe

OPŁATY CZYNSZOWE powinny być wnoszone co miesiąc do ostatniego dnia miesiąca na wskazany nr rachunku lub w kasie Spółdzielni.

Bank Pekao SA:
66 1240 2757 1111 0000 4010 4399

Bank PKO BP:
53 1020 4939 0000 0602 0003 3241

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13.

Od niewpłaconych w terminie należności Spółdzielnia nalicza odsetki ustawowe za czas opóźnienia.

Kontakt

+48 15 872 03 58 adm-jsm@o2.pl

Numery wewnętrzne:
21 – Księgowość
22 – Prezes Zarządu
23 – Administracja
25 – Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
28 – Kasa

Administracja

+48 669 979 067 gzm-jsm@o2.pl

Godziny pracy spółdzielni

Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 15:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13

Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy spółdzielni

HYDRAULIK: tel.: +48 669 979 063
ELEKTRYK: tel.: +48 667 919 133

  • w dni robocze w godz. od 15:30 do 20:30
  • w soboty, niedziele, święta w godz. od 8:00 do 20:00
*W podanych wyżej godzinach usuwane są awarie nagłe i pilne, których nie można usunąć w najbliższym terminie pracy spółdzielni.

**Poza godzinami podanymi wyżej usuwane są poważne awarie zagrażające zdrowiu i życiu oraz awarie mogące powodować znaczne straty w mieniu.

UWAGA!!! Pracownicy nie świadczą usług napraw urządzeń, których naprawa leży po stronie mieszkańca (wymiana wężyków, naprawa spłuczki wc, udrożnienia kanalizacji do trójnika pionu kanalizacyjnego).

Protokół nr 6/2025 z Posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej z dnia 07 marca 2025 r.

 

Obecni na posiedzeniu:

  1. Mariusz Tyra – Prezes Zarządu

  2. Lech Wójcik – Członek Zarządu

 

Porządek posiedzenia

  1. Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.

  2. Stwierdzenie utraty członkostwa.

  3. Stwierdzenie powstania członkostwa.

  4. Bieżące zagadnienia Spółdzielni.

 

 

Ad. pkt 1.

 

Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 28 lutego 2025 r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.

 

 

Ad. pkt 2.

 

- Ustało członkostwo osoby, która zbyła spółdzielcze – własnościowe prawa do lokali przy ul. 8 Września w Janowie Lubelskim.

 

 

Ad. pkt 3.

 

- Powstało członkostwo trzech osób, które nabyły spółdzielcze – własnościowe prawa do lokali przy ul. Wiejskiej i Jana Pawła II w Janowie Lubelskim.

 

 

Ad. pkt.4.

 

- Zarząd przygotował aneks do umowy dzierżawy gruntu z Panem zam. przy ul. Ochotników Węgierskich w związku z Uchwałą Nr VIII/90/24 Rady Miejskiej w Janowie Lubelskim z dnia 28 listopada 2024 roku w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie Gminy Janów Lubelski na rok 2025.

 

- Dział Administracji GZM Spółdzielni wniósł o zmianę cennika usług konserwatorów od dnia 07.03.2025 roku. Zgodnie z Komunikatem Prezesa GUS z dnia 15.01.2025 roku wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w 2024 roku w stosunku do 2023 roku wzrósł o 3,6 %. Zarząd zapoznał się. Decyzja pozytywna.

 

- W związku z zawiadomieniem złożonym na policji w dniu 05.03.2025 roku przez Janowską Spółdzielnię Mieszkaniową o zniszczeniu 3 sztuk czujników dymu zainstalowanych na stałe w korytarzu piwnicznym w budynku Jana Pawła II Spółdzielnia przedstawia kosztorys ponownego montażu czujników. Kosztorys zostanie złożony w Komendzie Powiatowej Policji w Janowie Lubelskim.

 

- W dniu 05.03.2025 r. Zarząd podpisał aneks do umowy na serwis instalacji domofonowych w zasobach Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Od 01.04.2025 r. miesięczne wynagrodzenie w formie ryczałtu wynosi: 704 lokale x 3,70 zł = 2.604,80 zł brutto.

 

- W dniu 05.03.2025 r. z Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim wpłynęło wezwanie do stawienia się w Sądzie w dniu 27 marca 2025 roku w celu przesłuchania w charakterze strony w sprawie z powództwa Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej o zapłatę.

 

- W dniu 06.03.2025 roku Zarząd podpisał z Biznes Praktycznie Artur Zieliński umowę na wykonanie strony internetowe Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.

 

- Z dniem 07.03.2025 r. Zarząd zatwierdził stawkę roboczogodziny konserwatorów Spółdzielni na rok 2025.

 

- Zarząd zapoznał się z kalkulacją kosztów za dzierżawę gruntu pod garażami na 2025 rok. Wniosek w sprawie aktualizacji opłat za garaże na 2025 rok zostanie przedstawiony na najbliższym posiedzeniu Rady Nadzorczej.

 

- W dniu 05.03.2025 r. wpłynęła do Spółdzielni odpowiedz z PGKiM sp. z o.o. w Janowie Lubelskim w sprawie zaistniałych sytuacji związanych z przerwami w dostawie wody do bloków przy ul. Wiejskiej w dniu 11.02.2025 r. i 25.02.2025 r. PGKiM kosztami usuwania awarii obciążyła firmę BUDER FLIS sp.j. ul. Bartycka 116, 00-716 Warszawa. Zarząd zapoznał się. Przyjęto do wiadomości.

 

- Zarząd podpisał wniosek o nadanie klauzuli wykonalności prawomocnemu wyrokowi Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim..

 

- W dniu 06.03.2025 r. z PGKiM sp. z o.o. wpłynęła do Spółdzielni odpowiedz w sprawie udostępnienia taryfy na ciepło. Zarząd zapoznał się. Przyjęto do wiadomości.

 

- Zarząd wystosował zalecenia do działu Księgowości JSM w sprawie przeksięgowania nadpłat czynszu na lokalach nieaktywnych oraz zadłużeń przedawnionych i nieściągalnych.

 

- Zarząd podpisał wezwania do zapłaty dla dłużników Spółdzielni oraz ostateczne – przesądowe wezwania do zapłaty na dzień 28.02.2025 roku.

 

- Zarząd podpisał umowę o świadczenie usług w serwisie ACTISPRO polegającej na udzieleniu dostępu do serwisu „ActisPRO”. Serwis ten służy do komunikacji Administracji JSM z konserwatorami w zakresie zgłoszeń i odczytów.

 

 

Na tym protokół zakończono i podpisano.