Opłaty czynszowe

OPŁATY CZYNSZOWE powinny być wnoszone co miesiąc do ostatniego dnia miesiąca na wskazany nr rachunku lub w kasie Spółdzielni.

Bank Pekao SA:
66 1240 2757 1111 0000 4010 4399

Bank PKO BP:
53 1020 4939 0000 0602 0003 3241

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13.

Od niewpłaconych w terminie należności Spółdzielnia nalicza odsetki ustawowe za czas opóźnienia.

Kontakt

+48 15 872 03 58 adm-jsm@o2.pl

Numery wewnętrzne:
21 – Księgowość
22 – Prezes Zarządu
23 – Administracja
25 – Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
28 – Kasa

Administracja

+48 669 979 067 gzm-jsm@o2.pl

Godziny pracy spółdzielni

Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 15:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9-13

Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy spółdzielni

HYDRAULIK: tel.: +48 669 979 063
ELEKTRYK: tel.: +48 667 919 133

  • w dni robocze w godz. od 15:30 do 20:30
  • w soboty, niedziele, święta w godz. od 8:00 do 20:00
*W podanych wyżej godzinach usuwane są awarie nagłe i pilne, których nie można usunąć w najbliższym terminie pracy spółdzielni.

**Poza godzinami podanymi wyżej usuwane są poważne awarie zagrażające zdrowiu i życiu oraz awarie mogące powodować znaczne straty w mieniu.

UWAGA!!! Pracownicy nie świadczą usług napraw urządzeń, których naprawa leży po stronie mieszkańca (wymiana wężyków, naprawa spłuczki wc, udrożnienia kanalizacji do trójnika pionu kanalizacyjnego).

Protokół nr 8/2025 z Posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej z dnia 21 marca 2025 r.

 

Obecni na posiedzeniu:

  1. Mariusz Tyra – Prezes Zarządu

  2. Lech Wójcik – Członek Zarządu

 

Porządek posiedzenia

  1. Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.

  2. Bieżące zagadnienia Spółdzielni.

 

 

Ad. pkt 1.

 

Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 13 marca 2025 r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.

 

 

Ad. pkt 2.

 

- Usługi Elektryczne Grzegorz Tomczyk z Kraśnika złożył oferty na wykonanie domofonu w budynku przy ul. 8 Września 15 klatka I i II. Zarząd zapoznał się. Decyzja pozytywna. Pismo skierowano do działu GZM w celu sporządzenia umowy.

 

- Zarząd zapoznał się z informacją działu GZM dotyczącą opinii mieszkańców budynku przy ul. Jana Pawła II na temat montażu kamer monitoringu w korytarzach piwnicznych. Decyzja zostanie podjęta po otrzymaniu ofert i konsultacji z Radą Nadzorczą.

 

- W dniu 21.03.2025 roku Zarząd Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej zwrócił się do Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim o wysprzątanie z zalegających śmieci oraz przycięcie drzew i krzewów z działek o numerach ewidencyjnych 2336/16 i 3952/2 przy ul. Ks. Skorupki.

 

- Zarząd wystosował ponowne pismo do Burmistrza Janowa Lubelskiego Pana Krzysztofa Kołtysia z wnioskiem o przycięcie drzew na osiedlu Jana Pawła II w obrębie działki 3158/17. Pismo zostało złożone w Urzędzie Miejskim w dniu 21.03.2025 roku.

 

- Zarząd wystosował zalecenia do działu Księgowości JSM.

 

 

Na tym protokół zakończono i podpisano.