Protokół nr 8/2025 z Posiedzenia Zarządu Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej z dnia 21 marca 2025 r.
Obecni na posiedzeniu:
-
Mariusz Tyra – Prezes Zarządu
-
Lech Wójcik – Członek Zarządu
Porządek posiedzenia
-
Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.
-
Bieżące zagadnienia Spółdzielni.
Ad. pkt 1.
Po dokładnym zapoznaniu się z protokołem z ostatniego posiedzenia z dnia 13 marca 2025 r. Zarząd zatwierdza go bez uwag.
Ad. pkt 2.
- Usługi Elektryczne Grzegorz Tomczyk z Kraśnika złożył oferty na wykonanie domofonu w budynku przy ul. 8 Września 15 klatka I i II. Zarząd zapoznał się. Decyzja pozytywna. Pismo skierowano do działu GZM w celu sporządzenia umowy.
- Zarząd zapoznał się z informacją działu GZM dotyczącą opinii mieszkańców budynku przy ul. Jana Pawła II na temat montażu kamer monitoringu w korytarzach piwnicznych. Decyzja zostanie podjęta po otrzymaniu ofert i konsultacji z Radą Nadzorczą.
- W dniu 21.03.2025 roku Zarząd Janowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej zwrócił się do Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim o wysprzątanie z zalegających śmieci oraz przycięcie drzew i krzewów z działek o numerach ewidencyjnych 2336/16 i 3952/2 przy ul. Ks. Skorupki.
- Zarząd wystosował ponowne pismo do Burmistrza Janowa Lubelskiego Pana Krzysztofa Kołtysia z wnioskiem o przycięcie drzew na osiedlu Jana Pawła II w obrębie działki 3158/17. Pismo zostało złożone w Urzędzie Miejskim w dniu 21.03.2025 roku.
- Zarząd wystosował zalecenia do działu Księgowości JSM.
Na tym protokół zakończono i podpisano.